Doprava a platba

Možnosti platby:

  • na dobírku
  • bankovním převodem
  • on-line bankovním převodem
  • on-line platební kartou při objednávce (Comgate platební brána)

Cena dopravného:

Při nákupu nad 1400 Kč s DPH je doprava zásilky zdarma!

  • Zásilkovna - Z-point                            75 Kč (+ 30 Kč dobírka)
  • Zásilkovna - Doručení na adresu     99 Kč (+ 30 Kč dobírka)
  • GLS - Doručení do ParcelShopu        69 Kč (+ 45 Kč dobírka)
  • GLS - Doručení na adresu                  89 Kč (+ 45 Kč dobírka)
  • Česká pošta - Balík do ruky               109 Kč (+ 30 Kč dobírka)
  • Česká pošta - Balík na poštu            89 Kč (+ 30 Kč dobírka)
  • Česká pošta - Balíkovna                    65 Kč (+ 30 Kč dobírka)

Uvedené ceny jsou s DPH. Cena za zásilku platí pro celou Českou republiku.
 

Přepravci – podrobný popis:

Zásilkovna - Z-Point:

  • Doručení balíku na více než 4500 výdejních míst Zásilkovny tzv. Z-Pointy po celé ČR a to obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • Při převzetí balíku Vám Zásilkovna pošle email s trasovacím číslem. Cestu vašeho balíku tak můžete sledovat on-line na stránkách Zásilkovny.
  • Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, Zásilkovna Vám pošle email a sms s heslem pro vyzvednutí zásilky. Od této chvíle si balík můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Během vánoční sezóny může být úložní doba dočasně zkrácena na 5 dní. Při doručení do Z-BOXŮ, je úložní doba zkrácena na 3 dny.
  • Balík si můžete vyzvednout kdykoliv od okamžiku získání hesla nebo pro něj někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo.
  • Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, pošlete Zásilkovně odpovědní SMS a ona vám lhůtu zdarma prodlouží až na 21 dní. Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena.

Zásilkovna - Doručení na adresu:

  • Doručení balíku na adresu příjemce obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • V den doručení Vám Zásilkovna pošle sms a email s informací o 90ti minutovém rozmezí, kdy bude balík doručen.
  • Pokud Vás řidič na adrese nezastihne, uloží Vám zásilku na blízké výdejní místo Zásilkovny (Z- point) a pošle Vám email a sms s heslem pro vyzvednutí zásilky. Balík si tedy můžete ještě tentýž den vyzvednout.
  • Ode dne uložení si balík můžete kdykoliv do 7 dnů vyzvednout na příslušném výdejním místě Zásilkovny. Během vánoční sezóny může být úložní doba dočasně zkrácena na 5 dní.
  • Po uložení na výdejní místo si balík můžete vyzvednout jen na základě hesla nebo pro něj někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku, stačí znát heslo.
  • Pokud nemáte v týdnu zrovna čas uložený balík vyzvednout, pošlete Zásilkovně odpovědní SMS a ona vám lhůtu zdarma prodlouží až na 21 dní. Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena.

GLS - Doručení do ParcelShopu:

  • Doručení balíku na více než 1000 výdejních míst GLS smluvních partnerů tzv. GLS ParcelShopy po celé ČR a to obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • V okamžiku doručení do výdejního místa příjemce obdrží SMS zprávu a email s informací o tom, že je balík připraven k vyzvednutí. Zpráva obsahuje také PIN kód pro vyzvednutí balíku a případnou výši dobírky, je-li na balíku zadána.
  • Balík je možné vyzvednout po dobu 5ti pracovních dní kdykoliv během otevíracích hodin zvoleného ParcelShopu. K výdeji balíku je nutné předložit PIN kód, který příjemce obdrží SMS nebo e-mailem. Pokud příjemce nestačí balík během pěti pracovních dnů vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby o další tři pracovní dny na telefonním čísle 567 771 111.
  • V případě, kdy se blíží konec úložní doby a balík stále není vyzvednut, GLS zasílá upomínkovou SMS zprávu s informací o vypršení lhůty, po jejímž uplynutí bude balík vrácen zpět odesílateli...
  • V případě výběru doručení balíku do AlzaBoxů lze doručovat balíky i s platbou na dobírku. Úhrada dobírky je v těchto případech možná pouze online platební bránou GoPay. Instrukce k takové platbě zasílá zákazníkům GLS přepravce.

GLS - Doručení na adresu:

  • Doručení balíku na adresu příjemce obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • Při převzetí zásilky Vám GLS pošle email a sms zprávu s informací o doručení balíku následující pracovní den a s číslem balíku pro jeho sledování na stránkách GLS.
  • V den doručení Vám GLS pošle sms s telefonním číslem na řidiče a informací o tříhodinovém rozmezí, kdy bude balík doručen.
  • V případě neúspěšného doručení balíku podnikne GLS další 2 pokusy o jeho doručení.
  • Po prvním neúspěšném doručení balíku obdržíte od GLS sms zprávu, na základě které máte možnost vybrat si nový den a místo doručení, včetně vyzvednutí balíku ve více než 500 výdejních místech (GLS ParcelShopech) po celé ČR.

Česká pošta - Balík do ruky:

  • Doručení balíku na adresu příjemce obvykle do 1-2 pracovních dní od převzetí balíku přepravní službou.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • Při převzetí zásilky Vám Česká pošta pošle email a sms zprávu s informací o doručení balíku následující pracovní den a s číslem balíku pro jeho sledování na stránkách České pošty.
  • V den doručení Vám Česká pošta pošle email a sms s telefonním číslem na řidiče, kódem pro vyzvednutí balíku bez nutnosti prokazování totožnosti a informací o časovém rozmezí, kdy bude balík doručen.
  • V případě neúspěšného doručení balíku je balík uložen na pobočce České pošty, pod kterou spadá adresa doručení.
  • V případě uložení zásilky na pobočce možnost vyzvednutí balíku jen na kód bez nutnosti prokazování totožnosti. Kód je uveden v SMS a e-mailovém avízu o uložení zásilky.

Česká pošta - Balík na poštu:

  • Doručení balíku na více než 2800 poboček České pošty.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, Česká pošta Vám pošle email a sms s kódem pro vyzvednutí balíku bez nutnosti prokazování totožnosti.

Česká pošta - Balíkovna:

  • Doručení balíku na více než 5000 poboček nebo dep České pošty s možností zrychleného odbavení.
  • Možnost placení dobírky hotově nebo platební kartou.
  • Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, Česká pošta Vám pošle email a sms s kódem pro vyzvednutí balíku bez nutnosti prokazování totožnosti.
  • Pro rychlejší odbavení stačí na vyvolávacím systému na pobočce zvolit tlačítko „Zrychlený výdej balíku“.
  • Balík je možné vyzvednout po dobu 5ti pracovních dní kdykoliv během otevíracích hodin Balíkovny.

Osobní odběr:

  • Vyzvednutí zásilky na adrese provozovny společnosti. Na způsobu a čase předání je nutné se domluvit předem na telefonu 731 417 169.
  • Adresa vyzvednutí: Díky přírodě s.r.o., Bystrá 761/10, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice.

 

Platby – podrobný popis: 

Dobírka:

  • Dobírka je způsob doručení zboží, při kterém zákazník zaplatí za zboží až při samotném převzetí zásilky a to buď hotově nebo platební kartou.

Bankovní převod:

  • Po zadání objednávky obdržíte potvrzovací email obsahující nezbytné údaje pro bankovní převod. Jakmile vaše platba dorazí na náš účet, začneme objednávku zpracovávat.

On-line bankovní převod:

  • Jedná se o zrychlený bankovní převod prostřednictvím internetového bankovnictví zákazníka s okamžitým potvrzením o zaplacení.
  • Platba probíhá podobně jako běžná platba v on-line bankovnictví, jen s drobnými rozdíly. Při výběru tohoto způsobu platby se zákazníkovi po potvrzení objednávky objeví okno s bankovními tlačítky různých bank. Kliknutím na tlačítko své banky je zákazník přesměrován do on-line bankovnictví své banky, ve kterém se mu po přihlášení zobrazí předvyplněný platební příkaz. V zobrazeném platebním příkazu nemá zákazník možnost měnit částku, variabilní symbol nebo banku příjemce. Po potvrzení platby v on-line bankovnictví zákazníka je platba okamžitě převedena a zboží se může expedovat.
  • On-line zrychlený bankovní převod umožňuje bankovní převody u těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelna, mBank, Fio banka.
  • Bankovní tlačítka a celý proces platby provozuje společnost ComGate Payment a.s. Adresa provozovatele platební brány pro případné dotazy nebo reklamace: ComGate Payments a.s., Gočárova třída 1754 / 48B, Hradec Králové. Email: platby-podpora@comgate.cz. Tel.: +420 228 224 267. Další informace na odkazu: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

On-line platba platební kartou:

  • Zabezpečená platba kartou. Platební bránu provozuje společnost ComGate Payments a.s. a umožňuje akceptovat následující typy karet: Mastercard, Maestro, VISA, VISA Electron, Diners Club, Apple Pay.
  • Veškeré údaje se zadávají v prostředí ComGate platební brány a provozovatel eshopu nemá ke karetním údajům žádný přístup. Platby se zpracovávají a jsou zabezpečeny pomocí technologie 3D Secure, kdy zákazník zadává při každé platbě číslo karty, datum její platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Po vyplnění údajů budete v rámci 3D Secure zabezpečení požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. ComGate platební brána je certifikována dle nejpřísnějších bezpečnostních standardů asociací Visa a MasterCard.
  • Společnost ComGate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
  • Adresa provozovatele platební brány pro případné dotazy nebo reklamace: ComGate Payments a.s., Gočárova třída 1754 / 48B, Hradec Králové. Email: platby-podpora@comgate.cz. Tel.: +420 228 224 267. Další informace na odkazu: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana